.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه زيرساخت‏هاي فرودگاهي در مازندران

مدير كل فرودگاه‏هاي استان مازندران گفت: توسعه زيرساخت هاي فرودگاهي در استان مازندران موجب افزايش جا به جايي مسافران در فرودگاه‏هاي استان شده است.

سعيد چلندري گفت: پارسال 190 هزار مسافر از فرودگاه‏هاي استان جابجا شده است كه پيش بيني مي‏شود اين تعداد امسال به 350 هزار مسافر برسد.

وي افزود: زيرساخت‏هاي فرودگاه‏هاي استان، بسترسازي هايي كه در فرودگاه‏هاي نوشهر و ساري انجام شده است، افزايش پروازهاي تهران در سه فرودگاه استان و برقراري پرواز مشهد، بندرعباس و شيراز از عوامل افزايش جا به جايي مسافر در فرودگاه هاي استان است.

چلندري خاطرنشان كرد: جايگاه‏هاي سوخت فرودگاه هاي نوشهر و رامسر نيز پيشرفت 90درصدي دارد و تا ماه آينده به بهره‏برداري خواهد رسيد.

وي تصريح كرد: استان مازندران به لحاظ تعداد زائرين به خانه خدا، در رتبه چهارم در سطح كشور قرار دارد و در پارسال بالغ بر 45 هزار زائر به حج عمره اعزام شده اند.

چلندري افزود: اين ميزان در سال جاري به علت شيوع آنفلوآنزاي نوع A با كاهش 50 درصدي مواجه بوده است و تنها 2 هزار و 800 زائر حج عمراه اعزام شده است.

مدير كل فرودگاه هاي استان مازندران گفت: ترمينال ها با امكانات خوب و فضاي مناسب در فرودگاه ساري براي حجاج ساخته شده است و تا يك ماه ديگر، 5 هزار متر توسعه ترمينال ورودي حجاج به بهره برداري مي رسد.

وي ادامه داد: محوطه هاي استقبال‏كنندگان حجاج و پاركينگ خودروهاي حجاج به خوبي تجهيز شده است و فرودگاه ساري با گنجايش ظرفيت پارك حدود 2 هزار و 500 خودرو، رتبه سوم پاركينگ خودرو در فرودگاه هاي كشور را دارد.

چلندري با اشاره به اين كه فرودگاه‏ساري ظرفيت پذيرش روزانه شش هواپيماي پهن پيكر و شش هواپيماي بدنه متوسط را در فواصل زماني مختلف دارا است، اظهار داشت: به طور ميانگين در اين فرودگاه هفت ماه از سال روزانه يك الي سه پرواز حج برقرار است، اما در حج تمتع روزانه تا هفت پرواز علاوه بر پروازهاي داخلي داشته‏ايم كه مويد پرواز بالغ بر 20 هواپيماي پهن پيكر به صورت روزانه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.